Jag vill ju bara ha dig, haaaa diiiiiiig till att vilja ha mig

God kväll allesamman! (även om ni kanske inte är så många som läser detta men xD)

Är stolt över mig själv nu eftersom jag städat mitt rum ikväll! ^^
Är dock sur på mig själv eftersom jag haft ont i huvudet hela dagen och även börjat få ont i magen nu de senaste timmarna... jag vill INTE bli sjuk! Jag som klarat mig så länge trots att både hela familjen,Danne och halva klassen varit förkylda :P Håll ut immunförsvaret! .... Liiiiiite mer klarar du! :] Kom igen!!!

Förutom det så har min dag varit helt kanon! Drog ju till Felicia igår och sov sen över där också :)
Hon är så underbar verkligen! :D Härligt att spåra med henne igen! :] Vi spanade å Dirty Dancing, var med söt-Aron och pratade massor också såklart :) Att vara med henne känns helt naturligt även fast det var 3 månader sen vi träffades sist! jag säger något jag sagt förut, tacka telefonen! :D

Imorse vaknade vi till fantastiskt väder! :) Drog hem till mig efter några timmar och kollade på vår Julshow och så spelade Felicia lite på min grovt ostämda gitarr xD Jag fäljde henne hem en bit och när jag vände om så stod jag bara och roades av att andas djupa andetag, av den varma luften! :D det isade inte någonting i lungorna! :D HÄRLIGT!

Nu har jag inget mer att tilägga idet här inlägget förutom en sak...

...NÄMLIGEN ATT JAG HAR JORDENS SÖTASTE BAKRUNDSBILDBILD PÅ EN VISS SOVANDE DANNE PÅ MIN MOBIL! :]

(bara så du vet älskling... och bli inte sur för du är så söt! )

Sleep well!




Kommentarer
Postat av: lovisa

naaw söt ;]

2009-04-13 @ 09:11:23
URL: http://lowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0