Najsbajs

Tjaaaaaaaa :)

Somnade kvart i elva igår - stolt! :] Det är tokigt skönt att sova :D (kanske alla vet men ändå xD)
Rätt bra skoldag denna onsdag för att den var kort, matte, NO och lite filminspelning :)
Efter plugget drog jag till stan där mitt mål var att klippa mig :)
Som följeslagare hade jag min ärkekompanjon  Emelie samt mina vapendragare Soffe och Johanna som joinade oss ett tag :) Girls ni är GREAT! Emelie tack att du orkade leta efter så mycket jeans med mig också ;)

Trevlig eftermiddag, jag blev nöjd med håret trots att jag inte kunde klippa bort så mycket.
Älskar att få klippa bort massor! Men jag kunde klippa hellugg iaf, så de blev lite förändring.
Dock så kom jag på nu att de kanske liknar pottfrilla xD Men vafan, allt växer ut snart :) Jag är inte så kinkig, huvudsaken är att jag vågar förändra mig tycker jag :] jag inköpte för även ett linne, gröna solbrillor och nagellack ^^
Inga jeans today tyvärr :(




sen så hände en klantig sak! xD jag råka spola ner mitt örhänge i CKs toalett xD
Hahahahahahaha lyckad brud jag är! :D OYES! :D
Sen i bussen hem så råkade jag avslöja en sak för Danne som jag planerat skulle vara hemligt för honom, attans! :(
Jag hade tänkt skriva kärleksbrev till honom :] Men det ska jag ändå även fast de inte längre är ett secret mission!

Kul att du kommenterat och läst så mycket här på bloggen Felicia <3<3<3

Imorgon är det nationella prov i matte! :( :( :( :( :( Usch och blä jag hade tänkt vara sjuk men eftersom jag ska till Danne efter skolan då så gör jag bort provet imorgon :] Kanske borde plugga lite nu?
Jaa det borde jag!

Ha en härlig kväll gott folk! :D

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e inte kinkig, snarare kinky :]

2009-04-22 @ 21:31:06
Postat av: Anonym

du e inte kinkig, snarare kinky :] ?



HIHIHIIHIHIHII! jag sug(A)

2009-04-22 @ 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0