Let the sunshine in


Hej igen! :)
Underbart väder även idag!
Jag är så glad för det!
Men  jag  har som varje söndag spenderat 4 timmar inomhus städandes i en fabrik idag^^
Jag får ju pengar för det och det är inte alltför jobbigt men det blir lite tyngre att jobba då man kollar ut genom fönstret och spanar in solen...

Träningen är inställd idag så jag har tänkt bege mig ut senare ikväll på en löptur (jobbigt xD)
men innan dess så ska jag käka pizza och vara glad ^^ Haha jag vet att det inte är så bra att äta det innan man tränar men det är ju inte varje dag som pappa köper hämtpizza så... let's göda mig själv med STOR glädje! :}
Nu ska jag ringa Danne och höra om han kommer hit imorgon eller inte, för gör han det så måste jag städa ännu mer idag ^^ Mitt rum är varken en trevlig syn för ögat med allt stök eller en trygg plats för en kattallergiker att vistas i nämligen.
Men självkart hoppas jag att  jag måste städa... för då kommer ju han hit... :]
Jäklar vad jag är kär i honom!

Ha en niceig kväll, kramhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0