Love is in the air?

Heeej :D
Galet härlig dag idag, massa massa massa massa massa SOL :D
Sen så har jag observerat att det formligen
Kryllar av söta kärlekspar överallt?! :D
Jag blir så glad av att se alla som springer omkring och pussar på varann, haha! :)
Sånt får mig på ännu bättre humör!! :D Byskeskolan är en massa love för tillfället, oja! :D

Ikväll har jag tänkt slita mig galet hårt i kragen och plugga till franskaprovet och skoterprovet :P
Jag ska fan studera flitigt! Sen kanske gå ut med Razze i det fina vädret och försöka gå och lägga mig 22.00!
Hoppas jag lyckas :]
Danne, jag önskar dig all lycka till med svenskaarbetet, <3 ;)
Kramhej





Kommentarer
Postat av: Felicia

hejsan snygging, jag bestämde mig för att ta en titt på din blogg å kommentera lite ;) :D



så här e jag :D



jaa, sol är skönt och härligt å blommorna blommar å gräset är grönt här ;) :D <3

2009-04-22 @ 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0