Min fredags fem fetaste PLUS

+1: Först och främst; Det första jag såg när jag slog upp mina ögon i morse var Dannes tokigt söta och sovande face och det första jag kunde känna var hans andetag i mitt öra! :] Kunde dagen ha börjat bättre...? Självklart inte!

+2: Spikade teoretiska delen på skoterprovet! (Trots att Bertil bara hann gå igenom tio frågor innan examinatorn kom!)Nu kan jag köra nästa vinter helt lagligt, även fast jag föredrar att åka :)

+3:
Åkte moppe med Soffe till träningen! Första moppeturen i år och jag hade en riktigt skicklig chaufför! Härlig känsla!

+4: Tränade ute första gången i år. Även fast jag kände av min risiga kondition så var det underbart skönt att springa det fortaste man kunde längs planen och känna den ljumma luften fladdra i tröjärmarna och pulsen öka av ansträngningen.

+5: Razze var helt roligt glad när jag kom hem efter träningen! Han skuttade omkring av glädje och viftade på svansen i tokfart! Jag tror att han fått vårkänslor! Vår underbara hund!


Jag och Razze förra vintern <3

( dagens minus...
1: Jag saknar Danne så det sticks i hjärteroten <3
2: Jag vill verkligen att han hänger med imorgon på Rock Tour!!
men han stannar nog hemma :( Älskling följ följ följ!?!)

 Trevlig helg allesamman!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag ville verkligen träna, men det skulle inte gå. Men jag mår bättre idag =)



Din fredag verkade vara super nice! Hoppas du får roligt i kväll! :D

2009-04-25 @ 08:58:12
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0