Min helg hittills :)

Yo folks! ;)

Igår fyllde då lilla jag 16 långa år :]
Men ni kan vara heeelt lugna - jag ska ABSOLUT INTE ge mig ut på vägarna för att övningsköra än!
Mitt mål är att lära mig hantera min moppe först xD

Min födelsefredag var bra :) Började på morgonen då mamma och Frida väckte mig med lite skönsång och paket :]
Under dagen fick jag också en till vacker födelsedagslåt av min härliga klass - tack, ni lyste upp min dag!
Plus massa fina kramar, 4 gulliga samtal och några söta sms :]
Bl.a ett från Daniel!!! Snacka om förvånad jag blev då jag såg att smset var från honom, han har inte haft pengar på mobilen på typ 2 månader... så det var ett tag sen man fick ett litet meddelande på mobilen av honom kan man säga^^ Det enda som var synd var det mulna vädret :( mitt humör skiftar så otroligt mycket beroende på väderleken, så när det är sol är jag otroligt sällan på halvtaskigt humör, igår var humöret lite sådär ^^

Jag förväntar mig alltid att det ska kännas så speciellt att fylla år, men det gör det aldrig xD
Jaja, jag blev glad över min dag ändå! :D

Vår klass fick också klasströjorna då - de sitter som en smäck på oss! :D
NO-provet gick hyfsat, jag tror jag får G ändå :)

På kvällen så kom Danne till mig... och det var den absolut bästa presenten jag kunde ha fått! :]
Jag hade längtat tokigt mycket efter honom hela veckan så snacka om galet glad jag blev då han hoppa av sin buss och in i mina armar! På kvällen såg vi film, pratade, käkade tårta med familjen och myste i allmänhet typ ;)
Helt underbart alltså! :D Det enda som är typiskt med Daniel är att han är så mysig så att jag alltid somnar då vi ser film typ xD Men det är för att jag känner mig så trygg intill honom... :]

Varning för gamlingen på bilden! :]

Idag efter att vi käkat frukost så begav vi oss till stan eftersom jag hade teateruppvisning på Nordanå med min härliga teatergrupp! :) Fast det kändes rätt genant att Danne följde med och såg... jag tycker det är väldigt pinsamt att spela teater inför folk jag känner bra även fast
att spela teater är det roligaste jag vet i världen!

Men det gick ändå bra, jag kände att min energi var hög och att jag verkligen kunde leva inmig i den färgstarka rollen :) (Feministisk laktovegan med starka åsikter^^)
Härligt att hela min grupp vart laddad också och de gjorde fantastiskt bra ifrån sig! De levererade verkligen, jag vill verkligen skryta över dem!
Tack för en massa roliga tisdagar! Nu känns det så sorgligt att det är över... men en del av er träffar jag ju i höst i gymnasiegruppen, de personerna ser jag ocksåså mycket framemot att spela med eftersom de är såna trevliga och skickliga skådespelare de också!
Jag vill bli som dem! :] Deras uppvisningar idag ÄGDE! :)

Efter uppvisningen blev jag förvånad över de fina komplimangerna jag fick, men självklart glad också!
Jag blir alldeles varm inuti när jag lyckats förmedla känslan av att jag tycker det är askul att stå på scenen... för det är den glädjen jag vill att folk ska se :]
När allt var över åkte vi till mormor och käkade middag (gott! :D) och sen begav vi oss hem igen... kändes tungt när vi lämna av Danne i Furuögrund... har svårt att skiljas från han varje gång vi setts!

Ikväll har jag sett Robinson, nördat dator och ätiti godis :]


Jag får absolut inte glömma att säga grattis till 2 underbara tjejer som fyller 16 år idag, nämligen Julia och Soffe! <3<3<3
Jag älskar er tjejer och hoppas ni får en finfin födelsedag! :D


Blir kanske några One three hill med syrran innan läggdags! :)

Sleeeeep welll! :D

Bild från förra årets uppvisning! :)

NU TAGGAR JAG FÖR DANSKVÄLL PÅ ONSDAG! :D


Kommentarer
Postat av: Lilja

Jag var faktiskt med och sjöng, fast du kanske räknar mig som en i klassen? Grattis än en gång! :D

2009-04-05 @ 02:37:05
URL: http://amandalilja.blogspot.com/
Postat av: Isabelle

GRATTIS :D :D :D i efterskott!

2009-04-05 @ 15:27:07
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0