... Och så var hon borta igen

Hej :)
Kom nyss hem från Felicia, nu är hon på väg mot tåget :(
Känns sorgligt att hon åker söderut igen, men jag försöker vara
positiv!
Det är ju snart sommarlov så då får vi ses igen...! <3
Felicia, jag älskar dig så mycket! <3
Jag hoppas du aldrig glömmer det!



Dessutom så ringde Danne idag och frågade om jag ville komma till honom imorgon och åka ut med skotern och grilla med han, Dennis och.. hette han Tobbe? :]
Det lät hur kul som helst!
:D(Och självklart så tackar jag inte nej till ett tillfälle att få vara med min underbaring! )Det enda tragiska är att jag måste upp halv sju för att hinna med bussen från Fällfors till Byske men det är det klart värt! Jag ser jättemycket framemot morgondagen, jag tror det blir gött ;)

Just det; Jag kom in på preliminära intagningen på Samhälls också...
Fan.. det är så jobbigt att fortfarande inte veta om jag helst vill gå samhälls eller teater! Jag kreverar! xS
Men men, Några andra 9:or som fått reda på sitt preliminära? :)

Jag hoppas att ni som läser får en härlig kväll och att My och Jens har kalaskul i Paris! :D

Bye bye hallonpaj (med mycket grädde! )




Kommentarer
Postat av: Felicia

aww, tack gumman för att du lyser upp mitt liv<33 :) :] :*



jag kommer aldrig glömma den kärleken, värmen och lyckan jag får av dig, den är underbar, som du, och jag glömmer dig aldrig, vad som än händer!! <33

du är en sån vän som jag vill och hoppas och ska kämpa, om det behövs för att få ha kvar hela livet!!<3<3<3<3

älskar dig så otroligt mycket och hoppas att Du aldrig glömmer det!! <33 puss på dig!!

2009-04-22 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0