Onödigt vetande

Har läst den här listan på så många bloggar nu så när jag blev uttråkad så tänkte jag direkt att jag också kunde göra den :]

Lovar du att vara ärlig? Jaa
Du heter: Elisa
Smeknamn: Ellan (Ellis ibland ^^)
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hmm... My immortal med Evanescence

Beroende av: Daniel Rydén, musik, teater och godis
Vem behöver du mest just nu: Någon trevlig person att prata med såhär på lördagskvällen
Vad tror folk om dig? Haha det har jag ingen aning om... och jag vill nog inte veta heller xD
Stämmer det? Antingen eller
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är glad och trevlig
Vad säger du för att imponera på någon? Haha hur imponerar man på någon? (A)
Hur imponerar man på dig? Fyrar av ett leende och är trevlig, är en snäll människa eller brinner för sin sak
Brukar du skratta för dig själv? Oyes
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "90 xD"
Var bor du? I skogen, också kallad metropolen Norrlångträsk!
Trivs du där: Oftast men ibland vill jag bort ^^
Äger du några converse: Bara fejk ;)
Sprit, cider, vin eller öl:  MJÖLK!
Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: Pyttipanna (A)
Har du haft sex idag: bra fråga ;)
Nästa mål i ditt liv: Njuta av påsklovet
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Elisa eller Hallå
Vem ringde du senast? Danneeee
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Han svarade inte xD vi skulle bara lyssna på hans ringsignal ^^
Antal timmar sömn inatt: cirka 8
Sov du ensam: Neej, tillsammans med älsklingen :)
Brukar du komma i tid: Försöker och det lyckas ganska ofta ialalfall
När mår du bra: När jag är med Daniel, kompisar eller sover :]
När blev du fotad senast: Minns inte... det har jag nog förträngt xD
Hur känner du dig nu: Trött och lite ont i magen, men glad
Vanligaste färg på dina kläder: hmm... grönt tror jag
Vad tycker du om fötter: ibland lite läskiga! Men fantastiska - de är ju dem så tar oss runt om dagarna! :D
Vad saknar du: Sommaren, Felicia, Daniel och att spela gittar
Hade du en bra kväll igår: Oja! :)
Favorit dryck på morgonen: Teeeeeeeeeee
Rakar du benen: Jepp
När brukar du oftast gå och lägga dig: Omkring elva... halv tolv... tolv (A)
Är du blyg? ibland
Sysslar du med någon idrott: fotboll
Vill du hellre ha mail än brev: Breev är så mysiga!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag är en romantiker... så jaa
Har du spytt offentligt: när jag var liten kanske men inte sen dess
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: STÅ UPP och kissa! xD
Är du nöjd med ditt liv: Jag är nog faktiskt det!
Är du bortskämd: nää de kan jag inte direkt säga att jag är
Vad gör du i morgon: jobbar och tränar
Vad är det värsta du vet? folk som ser ner på andra och inte kan inse att alla, även de själva, kan göra fel
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? vågar jag inte tänka på xD
Vad behöver du just nu? sömn :]
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Pink är braaa på sånt ;)
Vad längtar du till? Sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jadå, jag är glad för det varje dag
Vad använder du för shampoo? Olika, men mest Elvital tror jag
Vad är det finaste du fått? Kärleken av Daniel och vänskapen från mina väner
En speciell dag du minns: 23 Januari i år och ungkulturdagarna
Hur gammal är du: 16 år och en dag :)
Tycker du om någon just nu: Självklart!
Om fem månader: Har jag nyss börjat gymnasiet... (läskigt! xD)
Du samlar på: Vackra ord
Gröna eller röda äppeln: Bägge
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen för det mesta
Gillar du golf: Min åsikt om golf är att det måste vara den tråkigaste sporten i världen xD
Vilken tid gick du upp idag: vid halv 12 typ ^^
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
Har du strumpor på dig nu: jaa annars hade de varit kallt
Vad ska du göra ikväll: Sleepa
Är det okej att gråta: helt klart
När grät du senast: förrgår
Laddar du ner musik och film från Internet: faktiskt inte ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: bli chockad och sen... åka på festival i sommar :]
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nä jag tycker sånt är väldigt onödigt
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Cirka 10-11
Har du piercing: 4 i öronen, tyvärr nte någon annanstans :(
Vill du gifta dig: Jag tror det, det vore mysigt :]
Vill du ha barn: YTTERST KANSKE xD stackars barn med en mamma som mig.... xD
Solar du ofta. nej blir ändå bara röd :]
Är du bra på att laga mat: sällan
Gillar du att dansa: JAAA
Är du flygrädd: aa
Hur vig är du: Ahahahahaha xD Fråga Daniel och mitt fotbollslag så skrattar de och skakar febrilt på huvudena :]
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: typ alla förutom lion
Tror du på ett liv efter döden: Ja, tror det
Tycker du om sushi: DET är inte gott xD!
Vad äter du helst när du ser på film: candy
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Näe
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll
Vilken ögonfärg har du: Brun
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Lite
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: typ 2 ggr i veckan
Senaste låt du hörde: Raubtier - Doberman
Vad gör du på helgerna: Jobbar,tränat,sover, är kanske med daniel eller polers :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

guuud,, jag tänkte ju säga grattis i fredags, men grattis i efterskott iaf :D

2009-04-05 @ 00:59:33
URL: http://trolljenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tacktack =)

2009-04-05 @ 19:59:48
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0