Visst är världen en vacker plats? :]

Tjenare tjenare!

Påsklovets andra dag och här sitter jag och knarkar i mig en massa godis!
Det var t.o.m det första jag åt i morse... verkligen bra kost! xD
Jag har småätigt candy hela dagen...inte speciellt bra men jag orkar verkligen inte bry mig om det just nu! :]
Nu ska jag fan tillåta mig att vara sunkig och avslappnad för en dag!!! xD

Tänk så jobbigt att jag typ 365 dagar om året lägger ner massa tid på att vara fräsch och hålla mig någorlunda snygg...
egentligen... är inte det väldigt onödigt? xD
Att alltid känna stress att se bra ut...
eller vad tycker ni? :)
Jag som tjatar så mycket om att insidan är viktig, för att jag verkligen tycker det när det gäller andra!
Men inte när det gäller mig själv... jag har en knasig inställning som måste justeras helt enkelt ^^

Okej, men nu ska jag vara mindre filosofisk och mer... mig själv? xD

Jag är på otroligt bra humör! Eller som jag brukar kalla det;
"Allt är härligt och hela världen är så underbar-humöret" :]

Sådär känner jag mig idag! :D


Det beror nog först och främst på att det är LOV! Och nu är jag friiiiiiiiiiiiiiiii! (iallafal på över en vecka :])
Sen så var Danskvällen i onsdags helt jävla fantastiskt rolig!!!
Jag älskar danskvällarna... de är alltid så underbara!

Massa dans! Men det bästa av allt är kombinationen av levande musik och trevliga människor på gott humör som liksom lyser i hela ansiktet och all glädje som på något sätt vibrerar i hela lokalen och alla skratt som blandas med nervositeten när folk får dansa med den de tycker om och att få se sina vänner skina av energi ikapp med de som man inte känner lika bra men som ändå är på gott humör och som man känner sig ihopkopplade med för att man delar den där positiviteten tillsammans.....!

Okej, ingen kanske fattar vad jag menar :] Men det är svårt att förklara den där känslan eftersom det är den härligaste jag vet! All den där gemenskapen tillsammans med "JensJoels" - skolans band som verkligen var UNDERBARA, mina härliga friends och att min Daniel kom dit och jag fick dansa med honom gjorde allt... perfekt! :]
Jag tror att folk kunde se hur glad jag var....det kändes i hela kroppen på mig, hihi :]


Och som om det inte räcker med positivitet...?
GRATTIS till Jarl och Hanna! :]
Ni är helt tokigt söta ihop, jag önskar er all lycka!
Aaaaaw ni är ett vackert par :]
 


Allt var bra med danskvällen förutom att den tog slut för fort! :(

men sen for jag till Danne! Härligt som vanligt! Vi såg masa scrubs,film,åt godis,  jag tog kort på han, vi promenerade en bit (Danne var inte lika entusiastisk som jag över min idé att cykla till Byske och köpa glass i det snöiga vädret :]), myste såklart, spelade kort med hans brothers (fan vad roliga de är ibland xD),
Danne kittlade mig tills jag skrek som en gris också och så sov vi massa xD
Och så gav jag honom så mycket kärlek jag bara kunde... som vanligt så försöker jag allt jag kan med det... :] <3
Är så stolt att du dansa med mig älskling också! :D <3


Min kärlek.... (L)

Jag hoppas att alla därute mår bra och har en finfin påsk! :D
Glöm aldrig att ni är värdefulla och helt underbara! :)

Imorgon kommer Felicia hem!!!!!!!

Puss och hej


Kommentarer
Postat av: Lilja

Jag tycker faktiskt att godis har blivit en dålig vana för mig! Det finns ju faktiskt andra goda saker man kan äta. Fast det är helt klart insidan som räknas och man vinner nog i längden med att vara trevlig istället för snygg. Fast jag har som mål att i alla fall inte bli ett "berg" när jag blir äldre.. :)

2009-04-10 @ 23:08:27
URL: http://amandalilja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0