Påskpepp och träningsglädje

Tjena igen! :D

Ikväll ska Danne ringa mig! jaaa ni hörde rätt! :D
Han har ju pengar på mobilen nu så ;)
Jag är typ stolt över gossen...
och så skickade han ett så oerhört gulligt sms till mig i morse så att jag blev tårögd :]

Ikväll har jag tränat, asjobbigt!!! men nu känns det kanonbra! :D
Jag fixade det bra! :)

Jag har kommit på en sak också, att från och md imorgon så ska jag börja att uppskatta en speciell person eller sak varenda dag här i bloggen, för att få ut alla positiva tankar som finns i mig som inte alltid vågar titta fram :]

Är jättepepp på PÅSKLOV! Bara 2 riktiga skoldagar kvaaaaar tills dess! :D

kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha jag är sjuk, så jag blir säkert frisk till påskis, men jag missar nog danskvällen........... =""""(

2009-04-06 @ 08:21:30
URL: http://lowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0