Piggelinigheten sprider sig i kroppen osv... :)

Tjaaa! :D

Och förresten, när jag sa att jag kände piggelinigheten sprida sig i kroppen efter träningen ikväll till mamma så sa hon att det inte var ett ord som fanns! Pyttsan, det är klart det finns! :D Iallafall nu sen jag kom på det, och jag gillade det! :]

Dagen har varit kanonbra, mest för att jag verkligen känner att det inte alls är lång tid kvar till påsklovet och därför är mycket positiv:)Bara en riktig skoldag kvar imorgon och på onsdag så ska vi bara dansa och ha onsdagspass :)
Gött! :DDock så måste jag skriva klart en engelskarecension imorgon kväll ichså har jag HKprov imorgon som jag inte har pluggat så mycket på, men det löser sig säkert på något vis! :]

Min dag och mina lektioner såg ut såhär denna måndag:

Matte: Dryyygt med träning inför nationella, men de gick hyfsat bra :)
Gympa: Multiboll, jag var astrött och sprang mest omkring och var förvirrad xD Men det gick rätt okej :)
Bild: Gjorde nästan inget... satt och tänkte på hur fin Danne är och på hur hungrig jag var då för tillfället ^^
Engelska: Vi kollade på en film om Hitler som var astråkig... men vi hade kul och var sociala istället så de var kanon :)
Svenska: Vi läste högt ur Romeo och Julia, jag var extremt road av det och läste med så stark inlevelse jagkunde i en timme xD

Hihi jaaa... nu när jag sammanfattar skoldagen så upptäcker jag att jag kanske inte gjorde så bra ifrån mig xD
Men det är roligt att se hur bra någonting kan kännas bara man har en positiv inställning! ;)



Jag blev så galet förvånad då Marie lämnade igen mitt Samhällsekonomiarbete på lunchrasten också-
Och jag fick MVG!!!
Det är helt sjukt xD jag trodde jag skulle få typ G+ ^^
Så det gjorde mig ÄNNU gladare! :D
Jag kommer troligtvis behålla mitt betyg i samhällskunskap nu, yes! :)
Jag tackar min älskling för att han har hjälpt mig genom att diskutera politik med mig så mycket! <3



Hmm... vad hände mer idag?
Just det, träning idag igen! Jag gillar egentligen inte att ha träning två dagar efter varann men äsch, det är okej ändå :)
Även fast min kropp är så trött just nu ^^

En till härlig grej med den dagen är att min söta lillasyster Frida blev tillsammans med Marcus idag! :]
Hon sken som en solstråle när hon berättade för mig! Lillan är kär :]
Och jag är så glad för hennes skull, för hon är verkligen superglad! :D <3
Grattis till Frida och Marcus! <3


Och min första uppskattning iden här bloggen går också till henne,
Min otroliga lillasyster Frida! <3
Lillan, även fast du växt om mig i längden och käftar emot mig ibland så hoppas jag du vet att du är en grymt härlig tjej och att jag önskar att jag fått lite av din personlighet :)
Du är så rolig, snäll och söt  :)
Jag uppskattar så mycket att vi kommit varann så nära nu, det känns bra att vi kan prata om så mycket!
Du är verkligen klok och förstående!
Vi känner varandra så bra och därför är vi så trygga med varandra.. fast det är ju inte konstigt efter 13 år tillsammans xD
Jag hoppas du vet att jag alltid finns för dig som en klippa du kan luta dig mot om saker känns tunga och att jag är en bra storasyster och förebild åt dig, trots mitt ibland galna sätt :]

Jag älskar dig Frida och du ska veta hur fantastiskt stolt jag är över att få vara din syster! <3


(Hihi vi är inte lika till utseendet och inte speciellt mycket till sättet heller kanske xD... du är så väldigt vacker gumman, modell nästa!! :D )




Där var min första uppskattning gjord... jag skulle kunna hålla på i evighet och verätta om min älskade lilfjortis till syster, men nu ska jag prata med Daniel och sen sova! :)

Sleep well alla! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror att du är en väldigt bra förebild till Frida ;) haha

2009-04-07 @ 16:41:30
URL: http://emmaaisaksson.blogg.se/
Postat av: helle

tack du ellan, även fast det var ett tag sen nu ;) <3

2009-04-07 @ 18:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0