Stabilt skämt?

Händelsen utspelar sig vid middagsbordet då min käre far frågar mig lite om min visit i Furuögrund:

Pappa: Hur är det med alla i familjen Rydén då?
Jag: Jo det var väl bra med dem, förutom att Johan och  Roberth är sjuka.
Pappa: Jaha, vilken sjukdom har de dragit på sig?
Jag: Förkylning och feber tror jag.
Pappa: Jaha, är du säker på att de inte fått DATAVIRUS? Hahahahahahahahahahahahahaha...

(För alla som inte förstod så vet min far att både Roberth och Johan är riktiga hardcore datagamers)

Pappa tyckte åtminstone att han var riktigt fyndig! ;)
Jag tyckte väl... hm...jag var för hungrig för att tycka :]


 



 


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahahahaah xD xD jag diggar din pappa!! :D :D

2009-04-19 @ 00:21:49
URL: http://emeliiee.devote.se
Postat av: mat

lol

2009-04-19 @ 00:30:02
Postat av: Isabelle

hahha... cool farsa!

2009-04-19 @ 13:21:36
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0