hur kan man förklara med ord hur mycket man älskar någon?

När jag kom hem från träningen packade jag upp mina saker och begav mig sen upp på mitt rum för att hämta några papper från skolan som pappa skulle skriva under... då får jag syn på min obäddade säng och kommer ihåg att världens underbaraste människa sov med mig där natten till idag. Så vad gör jag då? Självklart så kan jag ju inte motstå den tokigt starka frestelsen att börja lukta på mina kuddar och täcke för att känna om en liten, kanske bara en pytteliten bit av Daniels doft stannat kvar där... och attans så lycklig jag blir när jag hittar en bit av mitt lakan som luktar som honom :]
Sen kommer jag att tänka på..."vad fan gör jag?" står på knä på golvet med näsan  i sängen med ett fånstort leende på läpparna? xD haha det låter ju hur perverst som helst... xD men jag tror att jag bara är så tokigt kär :]
Samma sak i måndags då jag satt i grupprummet på svenskan och försökte komma på något bra att skriva om... himlen var grå och det hade precis slutat regna...jag var trött och på lite smådåligt humör då plötsligt Emelie rusar in och pekar ut genom fönstret... och vem får jag då se vandra över skolgården om inte Daniel <3  Mitt hjärta gjorde en superhög glädjevolt och hela den gråa vardagen förbyttes mot ljus! Det är helt galet hur Daniel Rydén verkligen kan få mig att lyfta från marken av glädje! Det finns inte bättre än att vakna på morgonen och känna hans starka armar hålla om mig mjukt i hans trygga famn eller bara sitta och titta på honom när han gör en ful grimas tills jag absolut inte kan hålla mig för skratt eller bara prata om vad som helst med honom. Jag gillar allt med honom, ingen människa har fått mig att känna såhär tidigare, jag vill bara vara i hans närhet jämt och ständigt!  Den tiden vi har fått tillsammans är jag så fantastiskt glad över att jag fått.... men jag kan ändå inte låta bli att hoppas att detta bara varit början på något som kommer bli riktigt långt :] Daniel, du är det vackraste jag vet och jag är så tacksam över att jag får vara din <3


och på tal om kärlek...Stort grattis till Jenny och Jonas som har 4 månader tillsammans idag! :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Naaaaw :] älskar dig jättemycket! du är mitt allt

2009-04-28 @ 23:49:11
Postat av: Lilja

Alltså inser du hur mycket hopp såna som ni ger till världens alla singlar? Jag blir riktigt glad när jag läser det här! (Även fast jag måste medge att du verkar lite pervers av dig ibland :] ) <3

2009-05-01 @ 00:54:17
URL: http://amandalilja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0