utmanad!

Jag blev utmanad av: Isabelle :) (http://isabellesandstrom.blogg.se/index.html)

5 saker jag vill göra under 2009:

Arbete:
Få sommarjobb vore ju riktigt trevligt först och främst ^^ sen hoppas jag att jag kan ha kvar mitt helgjobb så länge som möjligt!
Ekonomi: Fixa att ha hand om hela studiebidraget själv och kanske spara mer pengar.
Hälsa/skönhet: Sova mer (men det lyckas jag aldrig med xD) och spara ut mitt hår :) Det är svårt att motstå frestelsen att klippa kort igen!
Träning: Fortsätta med fotbollen och förhoppningsvis förbättra min kondition genom fler joggingturer skulle vara trevligt.
Personlig utveckling:
 * Få bättre självkänsla
                                          * Bli bättre på att uppskatta mina vänner och familj
                                          * Visa min kärlek till Daniel så mycket jag bara kan! :]

Jag utmanar de som vill göra denna lista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0