Vardagsfilosofi på hög nivå


When I put my lips like this, I want you to kiss me

Idag när jag var ute med hunden så tänkte jag på det här med kärlek i alla olika former...
Så underbart det är!
Och jag tänkte på så lycklig jag blir av det,
eftersom jag kom fram till att jag verkligen är LYCKLIG!
Jag har egentligen ingenting att klaga på i mitt liv, därför att de saker här i världen som jag kommit fram till att jag värdesätter mest - de har jag!

Jag har en familj som jag (allra oftast iallafall) trivs bra med och som bryr sig om mig, underbara vänner, min hälsa är bra förutom fjuttiga småkramper och jag får chansen att göra saker jag verkligen tycker om på fritiden, främst teatern!
Som grädden på moset så har jag också sån tur att den kille som jag är tokigt kär i föll för mig med...
och det är ju inte direkt något som får lyckomätaren att sjunka! :]

Men jag tror det här med att känna sig lycklig handlar om att man är någorlunda nöjd med sig själv också,
att man känner att man kan älska sig själv.
Först nu på senare tid då jag lärt mig att acceptera mig själv bättre så har jag blivit gladare än tidigare.
Jag har haft trevliga saker i mitt liv förut också, men de har liksom varit något som saknats.
Och det tror jag har varit tron på mig själv.
Nu börjar den bli stadigare, men den ska tränas mer på, massor!

Vad gör er lyckliga och glada?

Jag tror att alla värdesätter saker olika. Någon som har de saker jag skulle vara lycklig över att ha kanske den inte alls behöver för att må bra, utan den vill ha något helt annat.

Nu har jag fått göra mig av med några tankar iallafall...
hoppas Daniel är vaken för jag har tänkt ringa och terrorisera honom! :]
Jag tänkte säga hur mycket jag uppskattar honom... för det gör jag verkligen... varenda dag är jag glad över att ha någon som honom... någon som lyssnar och alltid får en på gott humör!
Dessutom så får ingen mitt hjärta att skutta lika högt som han kan ...
DANIEL <3

Ha en härlig kväll vänner, glöm inte att älska er själva!
För ni är fantatiska!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

det var mycket bra tänkt tycker jag :D <33 och du ska vara nöjd med dig själv för du är en underbar och fin människa som jag älskar väldigt mycket :D <333

och det som gör mig glad, det är DU, jocke, och min pappa!!<3 :)

2009-04-22 @ 19:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0