You make me feel good

Yo people! :D

Jahapp, skola igen idag... var drygt som vanligt :(
Förutom engelskan som var nice, vi ska spela in Romeo och Julia.
Victor blev Romeo och jag ska spela Julia ^^ Och vi var väldigt roade med att göra om manuset idag (A)
Sen så var det jäkligt härligt att träffa allt folk idag igen såklart :)
Vad skulle jag göra utan alla underbara vänner? :]

Vad kan jag mer tillägga... Jo Jag har just beställt klipptid på Karma på onsdag så jag får ändra lite i luggen och klippa bort lite ris i topparna, jag har ju fortfarande rätt kort hår men vill inte att allt jag kämpat med att spara ut ska vara  helt slitet, så då tänkte jag att det kunde vara en ide´att toppa det ^^ Hoppas Emelie och Soffe också åker till stan efter skolan så kanske man får lite underbart sällskap i affärerna innan jag tar plats i friserstolen :)
Och Ikväll blir det träning :)

PEPPA DIA PSALMA, MUSTASCH, DEAD BY APRIL OCH HEAT PÅ LÖRDAG! :D :D :D
Någon mer söt filur som ska dit och ha kul??? :)


Dia Psalma ser jag mes framemot att se!


OBS! Daniel är solstrålen som får mitt hjärta att smälta och jag älskar honom! <3
Kramhej

Kommentarer
Postat av: Mathïda

Visst peppar vi att stå längst fram va?

2009-04-20 @ 18:25:00
URL: http://coopertrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0