Mobilhelvete

Fyfan vad jag hatar min mobil och halebop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitt gamla telia simkort har gått ut för att jag bytt till halebop men när jag sätter in det nya halebopkortet så står det bara "sätt i RÄTT simkort"
men vafan det är ju det jag gör!
Och när man gjort samma sak typ 20 gånger så är man ganska less!
Vette fan vad jag ska göra alltså...
går varken att ringa, smsa eller bara göra vad som helst med mobiläcklet!

Jag är så arg!!! :( :( :(
Hur länge ska jag vara tvungen att vara utan mobilen?

Helt perfekt också att jag är jordens mest otekniska tjej typ...
Dessutom hade jag ju tänkt försöka vara utan dator i en vecka för att jag har så satans ont i axlarna,
men isåfall blir jag ju totalt okontaktbar för omvärlden...
Måste plugga imorgon då jag är ledig eftersom jag inte pluggat ett piss typ och vill ha MVG på två prov i slutet av veckan...
det kommer också gå åt helvete...


ÅH!... jag är fan EPIC FAIL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0