Sportlov, night flight och älskling!

Hola! :D

Äntligen
loooooooooooooooooooov!!! :D :D :D

Igår var jag på Night Flight med Danne,Soffe,Arvid,Danne,Benne,Jimmy,Johan och Linnea m.fl :)
Träffade även Jenny och Amelia :)

Det var väldigt nice med så trevligt sällskap och bra musik;
dock så stör jag mig så galet mycket på en trollkarl som uppträdde där -
Hur fan kunde han trolla fram den där gurkan? xD

Aja, det var iallafall en rolig kväll :)

Efter det for jag och Danne hem till mig <3
Det blev dock ganska lite sömn eftersom jag inte kan låta bli att ligga och beundra honom när han sover :]
Idag tog vi det mest lugnt, de kändes som en bra start på lovet för jag känner mig helt nerslagen av skolan typ xD

Han for hem för en timme sen, och jag saknar honom redan :]

Nu ska jag motionera hunden lite och sen blir det melodifestivalen tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, "alltid lika snygg?" xD



ha ett bra loooooov! :D



peppa inför piteå nu! :D :D

2009-02-28 @ 19:42:39
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0