Teatrig och trevlig tisdag

Tjena! :D


Dagen flöt på med en massa tradiga lektioner som vanligt...
eller SO:n och franskan var helt okej, men matten var jobbig (jag gjorde en uppgift på en och en halv timme.. inte bra! :( ) På HK: var vi i datasalen för att göra en inlämningsuppgift men det spårade nog mest, alla satt och skrattade hela tiden ;) Men de är iochförsig väldigt härligt :) Sen så hade jag väldigt måga roliga samtal idag också och det är ju alltid nice! :D Speciellt med Amanda... "Go for it?! ;)"

Det bästa var ändå när jag slutat och gick ner till entrehallen som vanligt...
då ser jag Soffe och Arvid och tänkte gå och snacka me dem, tills jag ser vem som mer sitter vid samma bord!

Danne! :D :D :D

Jag hade ingen aning om att han skulle förbi Byskeskolan idag så jag blev jätteförvånad men självklart superglad! :D
Helt plötsligt blev min dag underbar! :] Han är ju bara för fin. jag blir så lycklig av honom! <3
Så till min glädje han jag prata och pussa lite på honom innan jag skulle med bussen till stan :]

Johanna skulle också dit och det var riktigt kul att ha sällskap i bussen och väl framme i skellefteå så stanande hon med mig och vi gick lite på stan och käkade på Subway.
Väldigt härlig tjej det där! :D Någon som alltid är rolig att prata med :)

Klockan sex hade jag teater som vanligt,
och de var lika kul som vanligt :)
Vi har börjat planera vårens föreställning :D

Det var min dag! Hoppas ni haft en fin tisdag ni med! :)



Teater -  Jag älskar det!




Kommentarer
Postat av: Erika Otter

Tack dessamma! Söt unge! :)

2009-02-14 @ 15:01:12
URL: http://otteer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0