4 januari

Hektisk dag!
Var först hos My med henne och Felicia, där såg vi bl.a på "10 orsaker att hata dig"
Jag skrattade som en liten gris typ xD (dålig jämförelse... men ni kanske fattar ändå? xD)
Efter några timmar kom mina päron och hämtade mig, körde hem Felicia och så åkte vi till stan och bowlade...
jag slog en strike så jag är stolt! :D Sen käka vi på Frasses och sen bar de av hemåt!

Kanske inte lät SÅ hektiskt men de tyckte jag! xD

Imorgon så ska jag till stan med Felicia och köpa present till syrran :)
Och sen så ska jag träffa Danne! Det ser jag galet mycket framemot! :D
Han är bara så... bra helt enkelt! :D

Vad ska jag skriva mer? :

"Vill ha dig" är bara så bäst! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0