Året som gått

Jag har kommit fram till att år 2008  för lilla Elisa Lundmark faktiskt var mer än bara bra,
det var nog faktiskt underbart jävligt bra t.o.m!
Skulle nog faktiskt kunna säga att det är det bästa året hittills i mitt korta liv :)

Självklart har jag varit med om jobbiga grejer, pressen från skolan har varit jäkligt tung och när jag fick beskedet att Felicia skulle flytta så grät jag oupphörligt i flera timmar så jag skakade och just då kändes det som jag skulle sörja i flera år! Men som tur var kom jag över det och kunde glädjas med henne och vara lycklig för hennes skull!
Jag förstod att livet går vidare och till min enorma glädje så är hon fortfarande en stor del i mitt liv! :D
Trots 82 mils avstånd är vi nära ändå :D! <3

Här kommer iaf höjdpunkterna på mitt 2008:

* Europa-resan såklart! Jag har fått se massa länder, framförallt Frannkrike! <3
Och jag hade så galet kul samtidigt som allt kändes läskigt och främmande såklart!
En sak som är säker är då att jag blev mycket starkare som person :) Tack My för att jag fick följa! <3

*Konfa-lägret! Jag vågade så mycket mer än vad jag trodde var möjligt! Både klättrade,vandrade aslångt och paddlade! Jag utmanade mina rädslor, och vann över några :D!
Sen var allt folk där underbar! jag hade råkul, aldrig har 11 dagar i Kittelfjäll gått fortare!^^

*Jag tog moppe-kor
tet! xD Trots jobbigt många pinsamheter så klarade jag det! xD

*Night Flight/ Käftsmäll/Kåge Rock/ Trästocks Hade råkul på alla ställena!

*Praoen på sälteatern Jordens underbaraste människor, en kättekul vecka! :D

*Praoen på Kåge-skolan Soft! Och så hade jag ju världens bästa Soffe med mig! ;)

*Resan till Lindesberg/Felicia: Jag klarade att åka tåg alldeles själv! STOLT! ^^ xD Sen var de råkul att träffa henne igen såklart!

*Började helgjobba! Och jag klarar det fint faktiskt!

*Har klarat skolan över förväntan! Jag lyckas ibland! :)

Jag är fanimig nöjd! haha :D


Jag för ett år sedan :P


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Mitt år har varit sådär ^^

2009-01-04 @ 18:24:15
URL: http://lowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0