Beslutsångest!

Tjaa!
Var och kollade på massa gymnasieprogram idag i stan,
så nu är jag helt trött i huvudet xD
Orkar inte med något mer snack nu om gymnasieval, jag är bara förvirrad för tillfället... :P
Skönt att flera man kände var där så man kunde följas runt, speciellt på kaplan,
jag hittade exakt ingenstans! xD

Men attans vad jag gillade den skolan! Jag gillade att bara promenera runt där eller vad man ska säga :D
låter kanske lite konstigt men jag gillade atmosfären helt enkelt:)
Och NEJ, det beror INTE bara på att testosteron-halten på den skolan är kolossalt hög! xD
Faktiskt! :) (Även om man liksom hajar till då byggkillarna går förbi... eller hur Amanda,Johanna och Lisa? xD?)
Fast nä, jag var inte så intresserad av dem:P
Jag blev bara lite rädd då en samhällare och en ipare anföll mig vid kakplan, och försökte övertala mig om att gå deras linje :P Dock så varnade mig ip:aren mig för att jag skulle bli ett drägg om jag gick IP...
Ofta drägg? Eller? :] De som jag träffat som gått IP har jag tyckt varit jättetrevliga!
Samhälls som jag var där för att kolla på lät lite smått tråkigt med satans mycket plugg :P
Men ändå rätt intressant och bra :) Om jag orkar med det vill säga...

På Anderstorp kollade jag in Spectrum och Estet teater,
spectrum kändes helt okej, de är som samhälls typ, tror att de blir mitt tredjehandsval...
Teater kändes råhärligt! :D Bara lite rädd att de spårar lite "för" mycket eller vad jag ska säga, medans jag inte gillar om samhälls är alltför serisösa xD Ni kanske förstår att jag är osäker över mitt val? :/

Men det första och andrahands-valet står iallafall mellan teater och samhälls :)
Får se vad det blir för mig! :)
Fast på nåt sätt känns det som att det kommer kännas bra tillslut ändå hur jag än väljer men det är ändå så galet svårt! :/ Det får bli vad som känns bäst just i den sekund jag måste välja? :P

Och just ja! Jag fick ett väldigt fint sms idag som jag blev knasigt glad av! :D
Tack Danne! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0