Dagen som aldrig tar slut

Hela jullovet och senaste helgen hade jag absolut inte haft något emot om de hade gått lite långsammare!
Jättehärliga dagar verkligen! :)
Men denna mestadels dryga tisdag har jävlat sniiiiiglaaaaaaaat sig fram :P

Och jag har varit trött idag också och på lite smått dåligt humör,
förutom på HK:n då jag fick mig några hysteriska skrattanfall xD
Julia började snacka om att "Klittkleta" muffinsarna vi gjorde? xD
Haha vi hade jättekul, och som tur var blev muffinsarna lyckade, för att jag var med Julia :)
Hon kan sånt hon! (det kan definitivt inte jag, men jag glömde bara att hälla ner bakpulver denna gång, men min kamrat hann påminna mig)

Efter skolans slut åkte jag in till stan och hann gå en timme på stan (kändes som en evighet) och jag köpte ett par örhängen så nu har jag inhandlat nåt från rean iaf :P Efter det åkte jag ut till A-torp och teatern :)
Var kul som vanligt men jag var galet trött så nån vidare bra prestation kanske jag inte erbjöd men xD

Efter de for vi förbi mormor, som fått cancer igen :( <3
Jättehemskt verkligen! :( :( :( Hon ska ner till Umeå om två veckor och börja stråla underlivet, de är där hon fått cancern och det sprids fort mellan livmoder och äggstockar och sånt så hon måste behöva strålas rätt länge :/

Jag beundrar henne ändå väldigt mycket, trots sjukdomsbeskedet så är hon ändå samma pratsamma, pigga och rakt-påiga mormor! <3 Och vet ni vad hon svarade pappa då han hoppades att strålningen skulle gå bra?
Jo: "Det här underlivet har haft jäkligt roligt redan,så det gör inget om de blir sönderstrålat!"

Om det inte hade varit ett så seriöst samtalsämne hade jag nog dött av skratt xD
Jag älskar min pinsamma mormor och hoppas att hon klarar sig ifrån cancern <3 :)
Och jag tror hon kommer fixa det, hon har livskraften!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0