Första dagen på året

Jag och Felicia somnade vid 7 imorse men blev väckta vid 2 så de var ingen vidare sovmorgon! :(
Vi käka frukost och drog sen vidare till henne :)
Där kolla vi bl.a i ett fotoalbum med henne som liten! Så grymt söt! :D
Efter ett tag for jag hem och då hade min kusin och hennes kille tittat förbi, var jättekul att snacka med dom och spela spel, jag förlora (som vanligt?) xD
När de for plinkade jag gitarr och satte mig framför datorn :)

Detta var min första dag 2009 i korthet^^

Glad att jag spenderade mycket av den med Felicia min älskling!
Vi hade jättekul inatt för hon var på galet snuskhumör! xD
Alltså vi gjorde inget fysiskt mot varann alltså! xD
Bara snackade om helt knäppa saker... som typ enorma salamis?!
Jag älskar henne, min underbara vän! :D <3

Fler jag älskar är Soffe,Emelie,Linda,Julia och Maja som vi spenderade kvällen med! :D
Tack för en härlig nyårs brudar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0