Första dagen på sista terminen

Skola idag igen... inte efterlängtat precis och jag var jäkligt okoncentrerad på varenda lektion,
men jag var iallafall på riktigt gott humör idag trots att vi hade både matte, syslöjd och fick pyttipanna till lunch :P
Kanske var de för att jag fick återse massa folk och för att jag somnade kvart i tio igår kväll!!!
Jag är fan stolt över mig själv, det är säkert flera månader sen jag somnade så tidigt!
Det måste vara något fel på mig! xD

En sak jag kommit att tänka på är att jag sällan skriver om musik här på bloggen!
Så för att nämna nåt om det ämnet så kan jag rapportera att de band och artister jag lyssnar mest på för tillfället är

*Volbeat, Ebba Grön, Coldplay, Kristian Anttila, Pink, Markus Krunegård och Säkert!

Lyssna gärna in allihopa om ni inte gjort det :) Jag tycker alla är fantastiskt bra, fast de är olika :)
Favoritlåten för tillfället är "Vill ha dig" med Kristian Anttila... går på repeat om och om igen!



Han kan skriva låtar han!

Ha en gosig afton people! ;)

(PS: Jag saknar dig ... var tog du vägen?)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

My chemical Romance då!?

x)

Hehe

2009-01-08 @ 18:09:46
URL: http://lowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0