Fredag <3

Alltid skönt med helg såklart! :D
Och syrrans födelsedag ;) Hon gillade presenten som tur var :D


Idag snackade vi massor om rymden på NO:n... och jag blir helt knäpp i skallen av att lyssna på hur stor och oändlig rymden är och hur många tusentals galaxer och stjärnor och metorer som döljer sig massa ljusår bort och som aldrig verkar ta slut och kanske bara fortsätter i all evighet! Rymden kanske aldrig tar slut ens!?
Och jag kan inte tänka mig någonting utan slut ... men jag kan inte tänka mig hur det ser ut där det möjligen tar slut heller xD Jobbigt med fysik för min hjärna ^^
Sen börjar Staffan tjata om att det kanske finns liv på andra planeter också och såna rågor är ju så svåra eftersom ingen har bevis för det eller någonting!

Jag tycker det är nog svårt att förstå mig på mitt egna lilla liv här på jorden, så det blir ju helt klart komplicerat då man börjar tänka så stort :S

Nu orkar jag inte tänka på det mer!

Imorgon ska jag som sagt till stan och vara med Danne! :D Wieehoo så skoj! :D
Jag ska dricka te tills jag kissar på mig nästan! Eller det hoppas jag inte men xD

Iallafall, hoppas alla får spendera lördagen med en lika fin person som jag! :D
Kram! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0