God morgon!

Sitter här och väntar på att Felicia och hennes mamma ska komma förbi och hämta mig,
på ett sätt känns de lite synd att jag stressade i önödan när de typ försov sig^^
Men vafan... blir ju lite träning innan skolstarten! På torsdag är det och jag längtar INTE såklart :(

Känner mig också väldigt risig för tillfället eftersom jag bara kunde sova 3 timmar i natt...
nervositet gör mig speedad på natten... tyvärr inte lika mycket på dagen... :P
Hoppas och tror ändå att allt kommer gå jättebra idag! :)

Här kommer iallafall lite bilder från nyårsafton, tagna av the one and only Emelie! ;)









Soffe,Emelie,Felicia,Linda,Julia,Maja!!! <3
Är så glad över att känna er allihop! :]



Kommentarer
Postat av: Emelie

the one and only?! xD

2009-01-05 @ 09:37:06
URL: http://emeliiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0