Grattis!!!

Massor av Byskebor har vunnit pengar på postkodlotteriet för sammanlagt 5,3 miljoner kronor tror jag!
INTE LITE PENGAR! :O
Och även om många dela så fick de ju flera tusen var! :D

Grattis allihopa! :D :D :D
Fatta glad jag blev när jag hörde det! :D Tänk så många glada människor det är i Byske ikväll? :D
Nu är ju alla typ rika där! xD

Varför kan inte jag och min familj vara rika? :O
Fast farsan blir varslad i maj och måste typ byta arbetsbana...
jag tycker han ska bli typ advokat eller nåt annat rikt! (fast de skulle aldrig gå men xP)

Man kan ju alltid drömma? (A)


Kommentarer
Postat av: isa

oj va kul att folk vinner.. synd att man själv inte var rik ;) och synd att din pappa blir av med jobbet..:( hoppas han hittar något nytt!

kramar

2009-01-10 @ 18:52:02
URL: http://isabellesandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0