Hola på dig^^

Godmorgon snyggingar! :)

Jag mår bra men inte min stjärt och lår ... AAAAJ xD
Jävlar vilken träningsvärk jag har xD
Då vet jag iallafall att träningen i fredags gav resultat, men  ändå inget nice :P

Har träning ikväll i Drängsmark också, men jag tror nog jag hoppar över den
eftersom jag måste jobba idag och det blir jäkligt tight om tid dessutom så har jag träning imorgon också så då kanske min rumpa känner sig lite piggare än idag? xD
Och jaa... ni får tycka jag är jättelat om ni vill! (A)

Vi har alltså träningar på fredagar,söndagar och måndagar...
Bara måndagstiden som jag gillar :P
Känns jobbigt med två dagar i rad xD
(Haha jag är ganska omotiverad så här i början av träningsåret...)

Ikväll stannar jag nog hemma och ser på nån film som mamma lånat :)

Vad ska ni göra idag? :)


Bild på Felicia bara för att hon är så snygg! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0