Jag vill inte förstå, jag vill bara ha dig

Det är en bra låt av Kristian Anttila, med en passande text ;)

Jag hörde någonstans att ungefär 90% av världens låtar handlade om kärlek och sex,
och det förstår jag verkligen!
Men jag är jäkligt trött på alla hiphop-videos i stil med "Candyshop" xD
I varenda video är rapparna påklädda massa blingbling och sitter på nån enorm klubb med ett tiotal halvnakna tjejer omkring sig som juckar mot dem slickar sig "förföriskt" om läpparna xD
Jag tycker bara det är så jäkla fult att titta på... xP
fattar egentligen inte varför jag började skriva om de där men...
var nog för att jag inte hade nåt bättre att komma med idag, känner mig lite dryg :P

Jag vill aldrig att lovet ska ta slut!!!

Ha en härlig lördag allihop! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0