Lycka stavas D-A-N-I-E-L! <3

Gårdagens skoldag kommer jag inte ihåg så mycket ifrån...
bara att vi hade ett jobbigt matteprov :P xD

Men det som jag verkligen minns var att jag var hos Danne efter skolan... <3

Och att det blev vi!!! :]

Jag undrar om jag någonsin varit lyckligare än igår kväll faktiskt!
För Danne är så tokigt underbar! Hela han är så fantastisk helt enkelt,
jag trivs verkligen med honom :)
Och jag är helt galet kär... :] xD

Det känns inte verkligt att en sån fin person kan tycka om mig också!
Men ibland har man tur :]
Jag är så otroligt glad över att få vara med honom! <3

Daniel -  Jag älskar dig! <3
Och jag älskar att det är vi nu <3
För mig är du helt oslagbar!

TACK! :D <3







Kommentarer
Postat av: Daniels systeryster

Ni är lika fina båda två.

Det pirrar ju tillome i min mage när jag tänker på er.

hihi :]

2009-01-24 @ 19:14:46
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0