För bra för att vara sann!

Jag är trött som ett spöke och har fått jätteont i ryggen av okänd anledning,
men jag är jäkligt uppåt ändå! :D

För dagen var kanon, är alltid kul att vara med Felicia såklart!!

Sen så träffade jag ju Danne som sagt! (Måste bara kommentera det!)
Och vad kan jag säga... han är en sån fantastisk människa!
Lyser av härlighet som en sol typ :D (jag är dålig på liknelser men men, haha xD)
En sån som smittar av sig med glädje, han gör iallafall mig alldeles glad! :)
Tack för idag! :D

Ikväll kom mammas kompis och hennes familj hit,
var skoj att träffa dem med! Men jag var så trött att jag var helt borta typ xD

Nu ska jag snart sova, sov gott alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0