mmmMarabou!

Hej!

Vad har ni för er denna kväll?
Jag och min marabou sitter här i lugn och ro och bekantar oss med varann...
jag gillade honom väldigt mycket så nu är han nästan uppäten dock^^



En annan jag gillar typ 800 miljoner gånger mer än chokladen är världens niceigaste Daniel
som sov här inatt! Så härligt att vakna med honom bredvid sig...
Han är den underbaraste jag vet! :]
Jättemysigt att spendera gårdagskvällen och natten med honom <3

Tyvärr så har jag ingen bild på honom på datorn så jag kan inte visa er hur fin han är :(
Men jag ska nog fixa fram ;)

Denna dag har varit helt flummig, främst för att jag sov så lite inatt xD
Men de är ändå härligt att bara sitta och skratta utan anledning på skolan ibland^^

Imorgon så ska jag ner till stan och träffa Annika!
Ska bli riktigt roligt :D

Trevlig Helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0