Monday

Humörmässigt så har denna dag svängt som en bergochdalbana för mig,
inte kul alls :/
Vet inte helt säkert varför, kanske bara för att jag varit jäkligt trött?
Jag har iallafall förstått att jag måste göra mig av med lite av mitt beteende,
eftersom jag blir så ledsen över det.
Problemet är att jag alltid känner att jag inte är "nog bra" åt mina vänner och att jag inte duger,
det känns som om jag inte räcker till åt dem helt enkelt.
Lite jobbigare har det varit i kärleksförhållanden eller vad man ska kalla det,
det blir alltid så att jag tycker att personen jag gillar förtjänar någon annan, som är mycket bättre än mig!
Så tänker jag jämt och jag har börjat förstå att det är ett dåligt mönster, men det kommer nog bli svårt att bryta skulle jag tro...
Ska iallafall försöka ... jag förstör ju för mig själv genom att vara oegocentrisk?
Svaret är alltså att jag ska skaffa största egot i Skellefteå kommun...? TYP! xD

Ikväll tränade jag fotboll och jag var rätt nervös över att min kondis är så dålig,
men det gick nog ändå hyfsat bra tror jag :)
Tjejerna är jättetrevliga och den nya tränaren verkar bra!
Enda minuset är att jag typ inte fattade någon övning och sprang runt som en blind höna största delen av tiden xD
Jag gjorde ialalfall mitt bästa! haha xD

Mitt gratis sms tog slut idag också, surt!
Men eftersom jag blivit lite beroende av det så skaffa jag nytt inom några timmar (A)

Har ni dödligt trist så kan ni ju alltid slänga iväg ett sms?

Kram!


Kommentarer
Postat av: helena

Du är bra som du är och du är en jätte bra vän Ellan =)

2009-01-12 @ 23:32:23
URL: http://helenaabystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0