Moto Moto med mera

Haha jag glömde ju nämna den obeskrivliga Moto Moto igår!!!
Och om alla inte vet vem han är så kan jag ju bara berätta att han är den mest manliga flodhäst jag någnsin sett!
Allt fett och det enda ögonbrynet blir liksom pricken över i:t! ;) Haha xD
Ni kan spana in honom i Madagascar 2, som just nu visas på bio :D

Moto Moto var min absoluta favorit!
Även om jag blev äcklad xD
(Är det normalt att bli det av en animerad figur! xD)
Danne fick sig iallafall en ny idol igår tror jag ;)


Mysig flodhäst eller hur? ;D xD

Denna dag har gått väldigt fort, jag har bara hunnit med att sova,jobba,duscha och äta...
men det  blir nog inte mycket mer saker gjorda idag för jag är äckligt trött :P
Men jag är ändå väldigt glad innerst inne :D

Ha det! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0