Nervös tös!

På skolan har Robert dragit igång ett filmprojekt, som ska handla om mobbing. Sen ska filmen troligtvis skickas runt till alla högstadieskolor i Skellefteå som undervisningsmaterial och diskussionsämne (!).
Jag var på ett möte förra veckan och anmälde mig till att få vara med och spela i filmen, men jag sa att jag ville ha en liten roll, kändes stabilt och lagom :)
Så snacka om förvånad jag blev när Ann och Miriam som är med och skriver manuset frågade mig om jag ville spela en av huvudrollerna som mobbad... för de trodde jag skulle passa som det
(haha ser jag verkligen SÅ mobbad ut tänkte jag? xD) Men de förklarade att de trodde jag skulle kunna göra rollen bra...
Jag hörde  mig själv glatt tacka ja! För det kändes som en bra utmaning för mig och det var jättekul att de frågade mig! :) Men efter tänkte jag om xD Ska jag synas mycket och filmen ska visas på flera skolor i Skellefteå kommun....? :O xD Hemskt om jag gör en jättepissig insats xD

Och jag vill ju verkligen göra det bra! Det är ett väldigt viktigt huvudtema i filmen och alla som är med vill verkligen att den ska bli så bra som möjligt så klart, ett rätt seriöst arbete!

Hoppas jag kommer fixa det! Blir något nytt för mig eftersom jag har haft turen att aldrig blivit mobbad...

men de är väl dags att ta fram den allra osäkraste sidan och köra hårt på den?




Nog om det!

Idag hade jag matte på två onsdagspass, det slet hårt på mig xD men jag överlevde!

Och så for jag på skoterkurs, blir nog till att ta skoterkortet ändå :)


Ha det bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Rocio

Ooh men det lät ju hur kul som helst. Då kanske du får prova lite på att spela teater! så att du kan känna dig lite säkrare när det e dags att välja :)

Jag kan sj säga att teater e hur bra som helst. O det e jättebra teaterlärare på a-torpsskolan

Lycka till!

2009-01-22 @ 00:55:23
URL: http://rockio.blogg.se/
Postat av: lovisa

Wow, grattis ellan, men du är ju jättebra på att skådespela ! : )

2009-01-23 @ 13:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0