Snajs

Imorgon fyller syrran tonåring så jag har slagit in hennes present,
synd bara att jag viker presentpapper så grymt fult! xD
Man vet iallafall att den presenten som har fulast omslag är från mig så jag behöver typ inget grattiskort xD
Hoppas iallafall att hon blir glad nu över den där ögonskuggan hon önskat sig, för den var dyr :P

Men hon förtjänar den ändå,  hon är fin trots våra tjafs min Frida <3 ;)

Idag har jag varit glad, mycket för att jag försöker uppskatta allt jag har, för då tror jag man blir lyckligare då man  fokuserar på allt som är bra i ens liv istället för att störa sig på andra småsaker som man inte är nöjd med! :)

Sen finns det så många männsikor som gör mig så GLAD!!! :D Tack! :D

LÖRDAG = Tagga till tusen! ;D

Dröm sött om nån snygging du mött! :)






Kommentarer
Postat av: Erika

vad bra att du tycker de, de ska bli kul att komma tillbaka, men ni får inte tro att jag är nått proffs för jag har typ inte spelat på jätte länge (A), Men ja ska verkligen försöka! :D

Åhh är taggad! :]

2009-01-08 @ 22:31:11
URL: http://otteer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0