Te och träningsvärk

Hej igen!

Jag är fan beroende av te xD
Det måste vara godaste drycken jag vet!
Känns konstigt om jag inte dricker det varje dag... :P

Nu sitter jag iallafall här med en kopp av det och massa fika;
För ett tag sen kom jag hem från träningen så nu är jag ashungrig

Vi körde både löpträning och massa övningar för att stärka muskler och leder...
Så nu är min kropp totalt utmattad xD
Fast de kanske inte är så konstigt eftersom jag inte rört på mig de senaste 4 månaderna men ^^

Huvudsaken är att jag börjat om? (A)

Nu ska jag gå och kolla på en film som mamma hyrt,
"The notebook" heter den :)
Enligt Soffe och Emelie så är den romantisk men väldigt sorglig,
och jag är så jäkla känslig för sånt på film :P
Så då kommer jag väl sitta där i soffan och snyfta då xD

Ha en härlig kväll! :D

PS: Jag älskar Daniel Rydén!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0