Tors-dag? ^^

Skoldagen var finemang!
Är nästan klar med kjolen på syslöjden! :D den är icke snygg! xD
men iallafall snart färdig! Alltid något! ^^
Franskan idag flummade totalt... xD Staffan var läraren så ^^

Men Jakob är road över att klämma på mitt fett den jäveln! xD
Tur att jag inte tar åt mig och springer och får anorexia eller nåt!

Jag var även hos tandläkaren idag och kollade om tandställningen funkar, och vet ni, det gör den! :)
de går långsamt framåt ;)

Imorgon väntar hemskt matteprov! :( Usch jag har inte orkat plugga så mycket,
men ber till gudarna om ett gulligt G! :]
Efter skolan ska jag till Danne! :D :D :D
Så det blir nog en bra kväll med en underbar person! :)

Sov gott alla! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0