Tyg och nålar ger mig ångest xD

Dagen har varit bra med väldigt många skratt,
bara lite för mycket syslöjd för min smak :P
Varför är jag så pissig på det för? xD
Syr eller stickar alltid knasigt och måste sprätta eller göra om :P
fast, någon måste ju vara sämst haha xD

Jag suger både på det och HK...
tyvärr så blir jag nog aldrig en bra hemmafru xD

Har förresten börjat fundera på att färga håret brunt :)

Jag orkar inte skriva så mycket nu :P

Ha det bra allihop iallafall! :)


Snygg va? xD En sån här skulle jag vilja göra på syslöjden, en riktigt ful en, och ge den till alla slöjdlärare jag haft^^
Eller nej, inte deras fel att jag är dålig på det ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0