!

Har du någongång varit så glad att hela du känts som ett stort jävla leende
och att hela din kropp fyllts med ett enda stort jubel?!
Konstig knasig och helt galen glädje helt enkelt!?
För mig kändes det overkligt, alldeles för bra för att vara sant...!
Vem vet? Det kanske var för bra för att vara sant också...
Om jag nypit mig i armen kanske jag vaknat upp ur nån ovanligt realistisk dröm?!
För sånt händer inte en sån som jag,
den där känslan av total lycka som infann sig just då?!
DU gör mig otroligt glad, och du vet nog vem du är!
Tack!





Något jag inte tycker om är misstolkningar,
men, vem fan gör inte det?
Jag hatar att jag hakar upp mig på dem och maler dem i huvudet om och om igen!
Men jag är glad att jag fått veta hur du tänker, och du har verkligen rätt!

Vi får se vad som händer :)
Allt har en tendens att lösa sig till slut på ett eller annat sätt




Kommentarer
Postat av: Hemlit

Ville bara säga att jag beundrar dig stort tjejen. Har alltid gjort, kommer alltid att göra.

För du är vekligen en rikig vän som vill alla väl och vågar stå för det.

Tack iaf.

Jag känner dig väll bara halvbra,, men jag vet iaf.

Ta hand om min bror : )

2009-01-11 @ 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0