Yes

Annika Finnberg
Tjejen på bilden är min älskade kusin Annika som jag alltid har lika roliga och filosofiska samtal med :)
Idag var vi på stan tillsammans och vi hade riktigt kul!
Speciellt roade var vi nog av tros-rean på Kappahl xD Det spårade iväg... ^^
Sen åt vi på Dallas och vi hann även köpa lite grejer... mest trosor blev det för oss båda :D

Men jag hittade en tröja på HM som jag också passade på att köpa :)
Det var mycket trevligt folk i dag på stan också, roligt att springa på er! :)
Sen hann vi förbi hennes killes lägenhet också ett tag; han har världens häftigaste katt!
Orangea ögon :D Jag blev fan fascinerad ^^
Och som vanligt var jag fascinerad av Annika, hon är en person som jag verkligen uppskattar! :)

Sedan jag kom hem har jag inte gjort så mycket förutom att försöka lyssna igenom "skoterkorts-cd:n"...
Fast då råkade jag somna :] Gick inte så vidare bra alltså... :]

Ikväll är det "Den gröna milen" på tv, tror jag ska se den :)
Första gången jag såg den grät jag som en liten bebis för att den är så sorglig! :(
Kanske kan hålla tillbaka lite på tårarna den här gången... ;)

Nu ska jag nog gå och terrorisera världens underbaraste Danne med ett telefonsamtal :] <3


KRAM! <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0