Wonderwall

Tja allihop! :)

Alla julshoware fick ta ledigt idag om vi ville, men eftersom jag behövde onsdagpass till att göra en SO-läxa så pallrade jag mig upp som vanligt och åkte till skolan ändå :P
Jag blev ändå inte klar med läxan, så efter jag avslutat de här inlägget måste jag gå och göra färdigt den och nöta in franska och engelska-glosorna x(
Så jäkla drygt med läxor och skola igen! :( Jag vill ha sommarlov NU!!!

Och innan den 2 februari så ska jag ha gjort klart min gymnasieansökan!
Paniken har spridit sig i min kropp sen länge men nu ökar den, vad ska jag göra i 3 år? :O
På lördag ska jag kolla några program på en öppet-husdag, hoppas det får något att ljusna för mig :)

Förresten, en sak är ganska läskig;
söker man på mitt för och efternamn så kommer det bara upp 1 träff på eniro!
Jag känner mig utsatt typ xD


Bara jag med detta för och efternamn i Sverige :)
Går det att avlägsna sig från eniro....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0