helt jäkla underbart

Godmorgon!

Klockan är fan halv 5 på morgonen och jag är så pigg och på gott humör att jag inte alls känner för att krypa till kojs än på ett tag =) För jag har haft en riktigt härlig kväll!

Eller den började på dagen då Felicia, Lovisa,Frida och jag bastade och det var grymt skönt + roligt sällskap!
Fast kanske inte lika roligt då jag stod ute på deras gård helnäck och Felicia sköljde av mig allt schampo med iskallt vatten från deras vattenslang samtidigt som Lovisa tog tillfället i akt och lömskt tog paparazzibilder från köksfönstret xD
... allt jag har att säga är, jag var så fräsch.... NOT! :O Tur att de bilderna är döda och raderade nu :]

...Sen så är min vän Felicia helt otrolig eftersom hon kom på den fantastiskt fräsiga idén idag att vi skulle köra moppe i regnet till Stavaträsk som ligger mitt inne i skogen och dansa pardans på kvällen :)
Haha låter kanske lite... tokigt, men det blev hur kul som helst faktiskt xD
Det var konstigt nog asmycket folk och många i vår ålder var där och dansade så jag och Felicia satt inte stilla många danser vilket var asroligt verkligen! Jag har alltid gillat att dansa och Felicia med så nu tog vi fan tillfället i akt på riktigt!
Fick både bugga och dansa foxtrot så nu känner jag mig ju nästan duktig haha :]
Det gulligaste var en kille som ville bjuda mig på cocacola och en danskurs tillsammans med honom :) men när hans kompis senare sa att den killen verkligen var en trevlig prick som behövde en trevlig tjej från trakten i det nya huset han höll på att bygga... och kollade menande på mig så hade det gått lite för långt xD
OMG jag kände mig ju nästan lite smickrad men förklarade snällt att jag har en kille i Furuögrund som jag aldrig i livet vill byta ut för att jag älskar honom! <3
Men den där husbyggarkillen var en jäkel på att bugga iaf^^
Men Danne jag saknade dig där, hade varit kul att dansa med dig älskling <3 :*
Nu har jag jävligt ont i benen efter all dans, kanske får lite nya benmuskler?
MIn favoritdanspartner under kvällen var helt klart Felicia min underbaring <3

Och när dansen snörpligt tog slut så moppade vi hem och drack te och spela kort tillsammans med Lovisa ett tag innan jag drog hem till moi, fint avslut:)

Nu orkar jag inte skriva mer för tusan :]

Goooonaaaatttt



Kommentarer
Postat av: Lovisa Sandström~

Haha, jaså så du är helt SÄKER på att jag tog bort ala bilderna? ;)

Haha nää skoja, dom är raderade^^

Du är fräsch Ellan!

2009-07-26 @ 17:04:11
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0