trästocks

Det var nice! :)

Massa massa massa trevligt folk överallt,
kul att träffa er! :D
Och härlig musik, jag gillade Miss Li, Veronica Maggio och Kreti och Pleti bäst :)

Tack Felicia för en härlig helg och för att du finns<3 Du är bäst gumman! <3

Och alla andra härliga också, var man än såg fanns ni ju, både kända och okända :)
...Ser redan framemot 2010 års trästocksfestival!

jag är bara så grymt irriterad på min pms... jag blir så ledsen och lättsårad!
Vill inte fortsätta vara värsta böliga bruden, nån som har något tips? :]

haha nog pratat om sånt xD haha ska ut och springa nu hade jag tänkt... de var längesedan ska jag säga!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet precis vad du menar med pms ska du veta, jag är precis likadan =)

Tyvärr inget tips, men du brukar vara duktig på att sprida glädje så... var dig själv :D

2009-07-21 @ 15:32:43
URL: http://trolljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0