Big and chunky

Tjenixen! :)

Efter en rejält härlig helhelg med Daniel så känner jag mig riktigt glad och välmående så jag tänkte försöka mig på att klottra ner ett litet inlägg!

Idag var det skola för min del, började med att städa ur skåpen och dryga på, sen så tränade jag sång inför skolavslutningen med resten av sånggänget vilket var trevligt, men tråkigt att vi bara är 12 pers?!
Sen spelade vi brännboll och sista lektionerna ägnade de flesta av oss brudar i klassen till att göra ett tacktal till skolavslutingen - och det blev klart, underbart!
Ni är fantastiska tjejer!

Efter skolan så åkte jag och Snygg-My in till staden där vi sprang runt ett tag tills  My och hennes mamma skulle dra,
 då gick jag runt lite själv och hittade örhängen och leggings så nu behöver jag inget mera till avslutiningen :)
När jag skulle äta på Subway så träffade jag världens härligaste teater-Jenny med ett fint sällskap så jag slog mig ner och åt med dem, riktigt trevliga tjejer! Sen så fick jag två rakhyvlar av Jenny också.... Hahaha rakhyvlar av allt i världen? xD Men jag ska bjuda henne på fika i höst då hon blir min teaterledare så de jämnar nog ut sig :]

Sen träffade jag pappa och han skjutsade mig till träningen i Byske, den gick helt ok, fick dock skavsår som fan igen :P

Nu ska jag prova allt jag ska ha på fredag i kyrkan, risken finns att jag ser ut som ett poppigt påskägg från 80-talet med grov färgblindhet! Men äsch, jag är jag och har vad jag vill... :]
Har aldrig gillat varken vitt eller spets ...^^



Godnatt alla fina, dröm om drömprinsar och drömprinsessor! ;)


Lyssnar på "Svennebanan" nu så jag tyckte den här bilden passade :]
PUSSHEJ

Imorgon.... Klasskamp, jag ska spela KUBB :D och sen bär de av till Gagsmark ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0