Furuögrund.

Hej och hå :)
...och här sitter jag hemma hos Danne och haffar hans dator medan han tog sig en sväng in i duschen.
Och jag är typ stolt, körde ju hit själv igår!!!
Eller jaaa, mamma och pappa körde ca 1km bakom mig hela vägen för att de var orolig att de skulle hända något hemskt xD Men tur var väl det, för plötsligt la moppen av mitt i ödemarken, men pappa fixa den så jag kunde köra ända fram hit :]

Jag och Danneponken har kikat klart Titanic tillsammans nu förresten, den kommer alltid vara lika sorglig och bra och jag har sprungit omkring i Dannes indianmockasiner ända sen jag kom! Myyysigt :]

Hoppas ni får en fin kväll trots allt regn!

Pussheeeej

PS: Haha taack för uppskattningen på mitt tidigare inlägg xD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0