Gråt, skratt och jobb

Godkväll alla vackra varelser! :)

Ska börja att berätta om examensfesten igår, som jag tyckte var helt okej! :)
Kanske inte det roligaste evenemang jag varit på, men det var ändå bra och det blev liksom vad man gjorde det till,
jag ville göra det bra och då blev det också det :)
Blev rätt mycket dans med de få som vågade (jag kan inte dansa men tycker det är en grym stämningshöjare!),
lite minigolf, boxning och volleyboll... alltså mest saker som jag är asdålig på xD Men det var fan kul! :D
Men självklart så var det bästa att bara umgås med 9:orna, och det blev rätt mycklet tårar för mig...
men jag stannade inte riktigt till slutet och på ett sätt kanske det var bra, för då hade jag nog gråtit ännu mer :]
Tack för alla fina kommentarer och kramar alla fina 9:or!
Kommer ALDRIG glömma någon av er, för ni är FAN BÄST!
(fast glöm inte att 9B alltid är liiite bättre! :] )

Känns jobbigt att lämna alla, tänk, några har jag gått i samma klass som i hela 10 år! Inte lite alltså, känns sorgligt som bara fan :( :(
Men livet måste gå vidare.... Jag känner mig alldeles för liten och mesig för att börja gymnasiet men vill ju inte direkt fortsätta i högstadiet för resten av livet :]
Aja, jag har väl inget annat val än att börja gymnasiet i höst :P

Idag så började jag iaf sommarjobba, jobbigt som fan! xD Jag stressade omkring hela jäkla dagen...!
Inget slappjobb direkt! Men det var ändå kul, förutom att jag fick nå så jäkulst ont i axlarna efter allt bärande alla fika-korgar, lådor med fulla termosar, mer termosar, ännu mer termosar och MASSA MER termosar :]
Det roligaste är helt klart att sälja fikat och att alla i ensemblen är så jäkla härliga, det är även kul att göra fika men det är jävligt stressigt, det sämsta är att bära allt fram och tillbaka in och ut ur bilar och att diska och städa bort :]
Men överlag så gillar jag mitt sommarjobb :)

Imorgon blir det städning och sen ska jag köra moppe till Danne!
Gahahahaha vafan jag kommer garanterat att dö xD Men ni kan ju hålla tummarna för mig lite ändå va? :]

Godnatt fin-glin! :*

ps; amanda nästa gång du ringer så lovar jag att ha med mig mobilen :] thihi men jag blev ändåglad att du ringde såklart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0