Ledig från skolan

Tjohooo :)

Kompledig idag så det var förbaskat skönt med en redig sovmorgon!
Blev förresten väldigt positivt överraskad då jag upptäckte att Kristian Anttila ska spela på Stadsfesten i sommar!
Jag som inte hade tänkt fara dit kom genast på andra tankar... för honom vill jag se!
Någon som tänkt besöka Stadsfesten i år? :)



Trästocks är liksom en självklarhet för mig, gratis, trevligt och mysigt!
Alltid en massa roligt folk där! :) Dit ska jag!
Och igår beställde mamma tågbiljetterna till Stockholm, åker den 6 juli :)

Idag ska jag försöka fixa iordning mig själv och lite andra grejer till skolavslutningen på fredag och sen bara slappa i allmänhet... kanske spela lite the sims? Hihi :]

Ha en fin daaaaaaag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är fan lite sugen att se Kristian.. men Daniel vill att jag ska se Bullet med honom och de spelar på olika dagar så jag är sjukt kluven, vettefan om jag får råd med båda :O

2009-06-10 @ 16:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0