Pärlan och jag (omg jag är bästis med en cykel!)

Hallå :D

Efter tre dagar med jobb, umgås med mormor, prata i telefon, kollat på sex and the city och träffat midsommargänget på stan (väldigt trevligt! :) ) så är jag hemma igen :)
Jag har haft de riktigt bra i stan, trivs otroligt bra på jobbet nu när jag kommit in i rutinerna :)
(sprang ju runt som en senil höna första dagen :])

Det som varit härligast ändå är nog att cykla runt i stan på mormors gamla cykel,
som jag döpt till Pärlan. Brukar inte döpa föremål, men nu har jag ändrat mig ^^
Hon är iallafall ashärlig, rostfärgad all over och gammal som gatan men skiner liksom ändå på ett niceigt sätt och funkar asbra att cykla på, efter jobbet har jag cyklat runt i stan och varit jävligt road av det,
för Skellefteå är jävligt vacker på sommarkvällarna!
Jag blev fan kär i henne, ska be mormor att kanske få överta den i höst då jag flyttar till stan :]

Och nu ska jag bjuda på SCHNYGG-bilden...

...hihi serveringspersonalen ska också se ut att vara som hämtade från slutet av 1800- talet... =)

Kommentarer
Postat av: Lilja

Haha söt bild :D

2009-06-20 @ 13:28:21
URL: http://amandalilja.blogspot.com/
Postat av: lilla grisen

sexigt ellan! SEXIGT DAMN YOU'RE HOTTTTTTTTTTTT

2009-06-21 @ 13:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0